Tania laweta Czeladź 24/7


Auto pomoc drogowa +48 516 737 414, tania laweta, holowanie aut, drobne naprawy na drodze, transport samochodów oraz innych pojazdów, naprawy na drodze, dowóz paliwa, awaryjne uruchamiania samochodów, wymiana koła na drodze Czeladź i okolice Czeladzi.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Twoja Pomoc Drogowa com.pl

Najlepsza pomoc drogowa w okolicy, sprawdź to!



Jakość…


… a poniekąd – Jakość wykonanej przez nas pracy. To pewny poziom perfekcji jaki możemy zaoferować naszym klientom. To założenie, które w naszej pracy jest w każdym przypadku najistotniejsze. I nie ma to związku z rodzajem udzielanej pomocy drogowej. Czy konieczny jest mobilny mechanik, czy wskazany jest przewóz pojazdu lawetą do zakładu, czy ostatecznie chodzi wyłącznie o wymianę koła na szosie – Jakość wykonanej pracy w sposób naturalny ma wpływ na rozwój firmy bowiem kształtuje zaufanie kontrahenta.


Nie odmiennie jest z naszą firmą więc my nieustannie staramy się o najlepszą jakość. Przez całą dobę najwyższa jakość assistance, partnerstwo na jakim warto polegać przez 24h.


nasze usługi

Uczciwa usługa ewentualnie gruszki na wierzbie?

 

Na szczęście nie pragniemy rzucać rzekomych gwarancji. Doskonałość jest prawdopodobnie niedostępna. Funkcjonując w Czeladzi, w rejonie o naprawdę dużym natężeniu ruchu, na miejsce wypadku nieustannie możemy podjechać kilka chwili później aniżeli sami byśmy przewidywali. Prawdziwym na sto procent jest fakt posiadania przez nas dobrze wyposażonej floty pojazdów przeznaczonych do usług pomocy drogowej. Zabierając z wykopu busa w razie gdyby to było niezbędne zastosujemy HDS. Pojazdy dostawcze i osobowe bezawaryjnie będą przywiezione na naszych wciąż weryfikowanych lawetach i autolawetach. Na przerzut furgonetek, busów, wózków widłowych czy niewielkich maszyn budowlanych możemy bez lęku użyczać rękojmi. Gdy, podobnie jak w naszym przypadku, holowanie i lawetowanie pozostaje częścią codziennego funkcjonowania to lekko pojawia się dodanie im Jakości.


Co kształtuje jakość naszych własnych prac? Jakość sprzętu, mobilnego serwisu i umiejętności mechaników. W sposób naturalny sięgamy do perfekcji oczywiście i, a zatem i w szczycie ruchu czy głęboką nocą. Na autostradzie czy też na zapodzianych przez szatana obrzeżach Czeladzi, naprawdę tak samo dobrze i tak samo profesjonalnie.



Nie ma tylko farta w Jakości świadczonych przez nas usług.

 

Jeżeli ocieramy się o najwyższą jakość to dzięki uruchomieniu wydajnych technik rozporządzania kadrami i sprzętem oraz zastosowaniu specjalistycznej wiedzy podbudowanej praktyką. Reperacja na drodze pod naporem ciągłego ruchu czy może spokojna w pustym miejscu powinny być dla mechanika z doświadczeniem z mobilnym serwisem identycznym zadaniem. Nie ma rozwiązania zastępczego. W toku holowania z wykorzystaniem holownika, transportu autolawetą zawsze za kierownicą pojawia się zawodowy kierowca. Z praktyką i właściwie przeszkolony. Jakość naszej oferty w znacznym stopniu uzależniona jest od wiedzy i doświadczenia odpowiedniej kadry.


akości nie wolno zadowolić się chwilowym sukcesem trzeba o nią walczyć dzień po dni, w związku z tym nasz triumf na tym polu to Ich osiągnięcie. Ciągle, pomimo już pozytywnej reputacji,potrzeba ją udowadniać i to nie wyłącznie w czystej robocie. Umożliwia ją stabilność wszystkich zawodowych przedsięwzięć. Zatem możliwe, że warto poczytać listy schowane w archiwach. Czytając list od zadowolonego kierowcy przypominamy sobie, że potrafimy i nie ma potrzeby się obawiać zlecenia.



Zmiana bądź wulkanizacja koła również funkcjonuje w 24 godzinnej ofercie

 

Możliwości firm świadczących usługi pomocy drogowej często są odmienne. Nasza jest stosunkowo bogata i często zaskakuje klientów pozytywnie.


Grupa przyjaciół wracała z wczasów, z rejonu Ojcowa, dwoma busami. W strefie Czeladzi rozjeżdżali się. Pierwszy w kierunku A1, następny w kierunku A4. I właśnie ten drugi przebił koło. Zapas, jak się czasami przytrafia również był jak przebity balon, a jednocześnie pompki nie ma. Czy też ktoś jeszcze ma ze sobą w bagażniku kompresor? Drugi zadzwonił dlatego do przyjaciela by tamten cofnął się i użyczył mu koło zapasowe. Oczywiście znajomy cofnął się, jednak zdążył odjechać już tak daleko, że planowo dojechał by do kolegi za 60-70 minut.


Jednocześnie klient zaczął w okolicy szukać warsztatu, który zwulkanizuje mu opony kiedy już tam będzie mógł przyjechać. Zamierzał zarezerwować czas za mniej więcej 2 godziny, ale właśnie wybiła 19:00.Po dwóch godzinach mało który zakład wulkanizacji będzie dostępny, bądź nawet możliwe że żaden. W jakimś miejscu poradzono mu by telefonował po pomoc drogową z mobilnym serwisem. Rzecz jasna nie wiedział w jakim celu. Był szczerze zaskoczony kiedy zadzwonił do nas i otrzymał informację, że jego opony potrafimy zwulkanizować na miejscu.


Świadomość kierowców w przedmiocie zakresu usług, jakie dzisiaj powinna dostarczać pomoc drogowa ciągle jest skromna. Częściowo wynika to z faktu, że sporo warsztatów dostarczających te usługi to zazwyczaj jedynie holowanie i laweta. Rzetelnie jednak trzeba dodać, iż powoli odchodzą one do lamusa.


Pozytywne zdziwienie klienta mnogością, a także jakością naszej palety usług zawsze jest pociągające dla mechaników z załogi, ale szczególnie cenną lekcją takiego zajścia jest wiedza o możliwościach jakie otworzyły się przed kierowcami.


Wciąż o to walczymy!



Rów pełen busa

 

To absolutnie nie jest żart. Rzeczywiście w przydrożny rów zakopał się wręcz po dach ciężarowy bus. Karambol wydarzył się w sąsiedztwie Czeladzi, więc policja przywołała miejscową pomoc drogową, to znaczy nas. Utrzymujemy stałą umowę z policją na wypadki w naszym terenie dlatego na takie wezwania reagujemy pierwszoplanowo.


Dyżurny został jako tako poinformowany o sytuacji na trasie dlatego przygotowaliśmy autolawetę z HDS, kompletny serwis mobilny z wulkanizacją, a na wezwanie wyruszyła większa ekipa. Niestety nie było wiadomo czy w busie jest ładunek stąd w odwodzie czekał samochód z paką ładunkową gotowy na sytuację potrzeby transportu towaru.


Dobrze znaliśmy ten element trasy. Nieduża niecka na wydawałoby się równym odcinku skutkuje tym, że nawet spore ciężarowe samochody są całkowicie nie zauważalne dla dojeżdżających z naprzeciwka. Naturalnie są oznakowania, a także ciągłe linie, ale nietutejsi kierowcy widzą przed sobą pustą, spokojną szosę i regularnie wyłączają myślenie.


Podobnie mogło być i w tym przypadku. Nasz bus właśnie ukrył się w niszy kiedy podróżujący z naprzeciwka kierowca Opla zadecydował, mimo dubeltowej ciągłej, przegonić kolumnę, jadących przepisowo, trzech pojazdów. Gdy był mniej więcej w połowie wyprzedzania, uzupełnijmy szybkiego, z niecki wyłonił się bus. Zmierzali na czołówkę, nawiasem mówiąc bus również nie poruszał się powoli. Opel zaczął nagłe hamowanie. Kierowca busa nie dostrzegał natomiast szans aby oba pojazdy zahamowały, w tej sytuacji uznał że trzeba minąć Opla poboczem. To miejscowy kierowca i na pewno kojarzył, że pobocze może być delikatne, a jednocześnie przydrożny rów dość głęboki nie znalazł niestety innego rozwiązania. Naruszył ciągłą linie i spróbował jechać poboczem. Niestety prawie momentalnie auto zsunęło się do rowu, a będąc w pełnym biegu zaryło w glebę nadzwyczaj dokładnie, naprawdę po podłogę.


Niesamowity widok. Czerwony dach prawie nie wystawał ponad krawędź rowu. Przypominał czerwony, lakierowany mostek, brakowało jedynie balustrad. bus musiał zdecydowanie szybko jechać aby się tak zakopać. Ale wina bezwzględnie należała do kierowcy Opla, który złamał kilka przepisów kodeksu drogowego. Miał szczęście, że nikomu nic się nie stało.


Policja w zasadzie zamykała swoją pracę, a my tymczasem analizowaliśmy sytuację. bus na szczęście nie przewoził towaru, ale naprawdę wyciągnięcie go bez dużych strat jawiło się nie możliwe. Wreszcie uznaliśmy, że wykorzystamy HDS. Mamy nadzwyczaj niezawodny dźwig z wysięgnikiem o dużym rozmiarze i gdyby dokładnie podczepić samochód wówczas może nam się powiedzie przeniesienie go bezpośrednio na lawetę bez poważniejszych zniszczeń. Właściwie na początku na widok zakopanego busa ustaliliśmy nie przeprowadzać naprawy na miejscu. Zresztą przeświadczeni byliśmy, iż bus nie będzie przydatny absolutnie do jazdy.


Było bardzo trudno podczepić samochód zakopany po dach. Przeciągnięcie pasów pod autem podejmując zabieg dość oczywisty, to znaczy wzdłuż osi kół, z racji na spore nasypy rowu zdecydowanie było niestety niewykonalne. Zdecydowaliśmy się na przymiarkę przepuszczenia pasów równolegle do busa tuż za kołami. Przydrożny rów był przecież prosty i prosto było wygodnie ustawić się z świdrem. Ziemia była miękka, świder przenikał gładko łączyliśmy jedynie przedłużki. Na ostatniej przedłużce zaczepiliśmy pasy i się sprawdziło. Wtedy jeszcze wyłącznie dobrze dobrana kratownica do dopasowanego rozstawienia pasów i HDS. Dźwig sprawdził się nienagannie. Wydobyliśmy busa i za pierwszym razem został usytuowany na lawecie.   


Nasze zaskoczenie było wielkie jak okazało się, że zaledwie pierwsza opona straciła ciśnienie. Rozważaliśmy już naprawę na miejscu, ale policja nie potwierdziła zgody. Po podobnym wydarzeniu bus powinien ponownie mieć zrobione badania techniczne. Dyskusja była nieuzasadniona. Przewieźliśmy busa pod wskazany przez klienta adres i pewnie nie wiedzielibyśmy co stało się z busem żeby nie mechanik z zakładu, który go reperował.      


Zatelefonował do nas kiedy potrzebował lawety z HDS. Opowieść o efektownym wyłuskaniu busa zakopanego w rowie poleciała w świat. Prawdopodobnie nasz klient ulokował zdjęcia na Facebooku. Nawet dziękował i chwalił, zachwycał się nami i w ogóle… Nawiasem mówiąc pan mechanik napomknął, że jakość naszej roboty miał okazję ocenić bezpośrednio i szczerze nie mógł dojść jak potrafiliśmy nie zniszczyć ani podwozia ani kół. Toteż teraz dzwoni do nas bowiem posiada gwarancje naszego profesjonalizmu.


Można to było zrobić byle jak, jednak jakość mamy na stałe wprowadzoną w menu usług, w związku z tym podajemy ją w standardzie, a wraca do nas kolejnymi usługami dla uśmiechniętych klientów.

Aktualności z bloga

Ostatnie informacje z naszego bloga




  24 sierpień 2021r.



Już nie kupimy nowego auta z silnikiem Diesla czy benzynowym?


Po 2035 r. mieszkańcy Unii Europejskiej, a więc również mieszkańcy polskich miast i wsi np. Dąbrowy Górniczej, nie kupią już [...]



czytaj więcej

  20 sierpień 2021r.



Kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem?


Wielu polskich kierowców zadaje sobie pytanie o to, kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem. Krążą [...]



czytaj więcej

  16 sierpień 2021r.



Czym jest ubezpieczenie GAP


Z pewnością słyszałeś o obowiązkowym ubezpieczeniu OC i o dodatkowym ubezpieczeniu AC, ale czym jest ubezpieczenie GAP? [...]



czytaj więcej
Ta strona wykorzystuje pliki cookie!
Klikając przycisk akceptuję, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookie i innych podobnych technologii twojapomocdrogowa.com.pl oraz osób trzecich, używanych w celu zwiększenia komfortu korzystania z serwisu, analizy i pomiaru poziomu interakcji użytkownika z treściami twojapomocdrogowa.com.pl oraz wyświetlania trafniejszych reklam w serwisie twojapomocdrogowa.com.pl. Tu można znaleźć więcej informacji o dostępnych opcjach i plikach cookie. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć.