Tania laweta Pyrzowice 24/7


Auto pomoc drogowa +48 516 737 414, tania laweta, holowanie aut, drobne naprawy na drodze, transport samochodów oraz innych pojazdów, naprawy na drodze, dowóz paliwa, awaryjne uruchamiania samochodów, wymiana koła na drodze Pyrzowice i okolice Pyrzowic.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Twoja Pomoc Drogowa com.pl

Najlepsza pomoc drogowa w okolicy, sprawdź to!



Jakość…


W rozumieniu Jakości wykonania zlecenia ma istotne znaczenie dla klienta. To jest aktualny rząd doskonałości, który potrafimy zapewnić usługobiorcom. W dobrej robocie to najistotniejszy element. Rodzaj pomocy drogowej którą wykonujemy na zlecenie klienta nie ma z tym związku. Firma usługowa wzmacnia się dzięki pozyskiwaniu zaufania klientów, na jakie w znacznym zakresie wpływa jakość naszej usługi. Czy wymieniamy oponę na trasie, czy trzeba świadczyć usługę mobilnego mechanika, czy ewentualnie przewieźć pojazd lawetą do zakładu nie możemy tego zaniedbywać.


Któż nie pragnie rozkręcać firmy? W związku z tym i u nas jakość jest podporą naszych przedsięwzięć. Całodobowo najwyższa jakość ubezpieczenia, oparcie jakiemu można ufać przez 24h.


nasze usługi

Obiecują gruszki na wierzbie?


Nikogo nie staramy się wykorzystać. Na szczęście nie wolno nam zapewnić 100% doskonałości. Oczywiście nie ma możliwość na jakieś przewidzenie określonego czasu dojazdu na miejsce zajścia w obszarze Pyrzowic gdzie musimy mieć do czynienia z naprawdę wielkim natężeniem ruchu. Tymczasem na pewno na 100% rozporządzamy odpowiednim sprzętem. W jakichkolwiek warunkach wydostaniemy busa z parowu nawet choćby i wskazany był HDS. Wiemy, że nasze, zawsze gotowe lawety i autolawety dowiozą pewnie samochody osobowe, a także dostawcze. Uczciwie możemy zapewnić, że w naszych dobrych rękach busy, furgonetki, małe maszyny budowlane czy wózki widłowe są absolutnie bezpieczne. W zasadzie dla nas pozytywną obsesją wspartą jakością jest właśnie holowanie i lawetowanie.


Jakość posiadanego przez nas sprzętu, mobilnych serwisów, umiejętności mechaników rzuca jasne światło na jakość wszystkich usług. Godzina w której przychodzi nam służyć pomocą nie ma żadnego przełożenia na styl usługi gdyż w sposób naturalny dążymy do perfekcji. Nigdy oczywiście nie rezygnujemy. Jakość i staranność to czyste reguły, które możemy w każdej chwili zaoferować w którymkolwiek miejscu w obszarze Pyrzowic, na autostradzie i na peryferiach.



Nie ma tylko farta w Jakości oferowanych przez nas usług.


Jakość nie może być efektem przypadku potrzebuje być wspomagana doświadczeniem, specjalistyczną wiedzą, sprawnym administrowaniem sprzętem oraz kadrami. W każdym przypadku jesteśmy pod presją w chwilach naprawy na szosie. Czasem gdzieś w głębokim lesie presja jest lżejsza, ale nawet na trasie obłożnej nieustającym ruchem mechanik z praktyką w mobilnym serwisie absolutnie się jej nie podda. Ukierunkowane szkolenie i doświadczenie stanowią założenia wyboru profesjonalnego kierowcy, jaki ma przystąpić do przewozu autolawetą czy holowania przy zastosowaniu holownika. Załoga na co dzień tworzy jakość naszej palety usług profesjonalną wiedzą i praktyką.


Jakość nie chcę sobie pozwolić na na brak bodźców dlatego Oni będą ją budować cały czas. Godzina po godzinie będą budować jej moc. Błahostka spowoduje, że utracisz dobrą markę, dlatego trzeba o nią starać regularnie i nie tylko w pracy. Przeświadczenie co do słuszności wdrażanych przez nas dyspozycji potrafi mieć kluczowe znaczenie. Być może od czasu do czasu powinno się poszperać w archiwach. Zrozumiałe, że w archiwach gromadzimy i przyjazne i złe oceny. Na szczęście pozytywnych jest znaczenie więcej i czytanie ich zdecydowanie podbudowuje i przypomina, że rozumiemy co robić. Te drugie, gdy zdecydujemy się je odczytywać, szkolą nas jak nie robić błędów.



Przebita opona właściwie to błaha sprawa


Obsługa naszego mobilnego serwisu wiele razy rozpamiętuje panią Teresę z Warszawy. Biznesmenka z metropolii zajechała w rejon Pyrzowic aby zerknąć na stan prac, które realizowała jej spółka. Odbudowywali most na małej rzeczce, lecz do zakończenia prac zostało jeszcze parę dni i oczywiście niestety plac budowy dookoła nowego mostu był mocno zaśmiecony – gruz, pozostałości zbrojenia itp. W samochodzie pani Teresy przebiła się opona. Drobiazg – wystarczy wymiana koła. Natychmiast znalazło się kilku chętnych do pomocy, tyle tylko, iż pani Teresa nie posiadała w samochodzie zapasowego koła. Chwyciła dlatego za telefon i oczywiście zatelefonowała do zaufanego warsztatu, w jakim od dawna bywała. Obiecali, że przyjadą jak najszybciej czyli… mniej więcej o północy. Pięć godzin oczekiwania na budowie nocą, w szczerym polu to w sumie niebudząca entuzjazmu optyka. Poszperała w Internecie poszukując pomocy w Pyrzowicach i przekręciła do nas. Nasza pomoc drogowa znalazła się na rejonie awarii zaledwie w kilkanaście minut. Mobilny serwis z wulkanizacją, a także dodatkowo dobrane koło zapasowe z dojazdówką. W czterdzieści pięć minut od zawiadomienia pani Teresa jechała do siebie całkiem bezpiecznym samochodem. Jak się potem dowiedzieliśmy ekipa z jej warsztatu wciąż nie wyruszyła – rzeczywiście zdarza się, że w wielkich Pyrzowicach niełatwo w skąpym terminie zgromadzić ludzi w jedno miejsce.


Byliśmy poproszeni na otwarcie mostu i oczywiście przyjemnie było usłyszeć panią Teresę podkreślającą że – Trzeba się rozglądać za profesjonalną, miejscową marką. Można wówczas odnaleźć jakość, która umożliwia satysfakcję. Ja na pewno ją odszukałam tutaj w Pyrzowicach.



Rów pełen busa


To bynajmniej nie jest gra słów. Faktycznie w przydrożny rów wpadł dokładnie po dach ciężarowy bus. Karambol miał miejsce niejako w pobliżu Pyrzowic, dlatego policja przywołała najbliższą pomoc drogową, a mianowicie nas. Mamy regularną umowę z policją na wypadki w pobliskim obszarze zatem na takie zawiadomienia patrzmy priorytetowo.


Koordynator został jako tako powiadomiony o okolicznościach zdarzenia na trasie dlatego mieliśmy ze sobą autolawetę z HDS, kompletny serwis mobilny wraz z wulkanizacją, a na interwencję wyjechała większa załoga. Nie było wiadomo czy w busie jest towar więc w zapasie oczekiwał bus towarowy na wypadek konieczności przewozu ładunku.


Doskonale znaliśmy ten fragment drogi. Niewielka niecka na prostym fragmencie skutkuje tym, że choćby i spore ciężarowe samochody mogą być zupełnie nie zauważalne dla nadjeżdżających z naprzeciwka. Naturalnie są oznakowania oraz ciągłe linie, jednak zamiejscowi kierowcy widzą przed sobą wolną, spokojną jezdnię i często tłumią myślenie.


Podobnie było i przy dzisiejszym zdarzeniu. Nasz bus akurat skrył się w dolinie gdy wyjeżdżający z naprzeciwka kierowca Opla postanowił, wbrew dubeltowej ciągłej, przegonić kolumnę, jadących prawidłowo, trzech samochodów. Kiedy znajdował się mniej więcej w połowie wyprzedzania, powiedzmy otwarcie intensywnego, z doliny wyłonił się bus. Szli na czołowe zderzenie, i dodajmy, że bus również nie poruszał się spokojnie. Opel podjął ostre hamowanie. Kierowca busa nie widział jednak szans żeby oba auta zahamowały, dlatego uznał że trzeba minąć Opla poboczem. To lokalny kierowca i prawdopodobnie pamiętał, że pobocze bywa tutaj nie przyjemne, a jednocześnie rów bardzo głęboki nie miał jednak innego rozwiązania. Naruszył ciągłą linie i spróbował pędzić poboczem. Nieszczęśliwie prawie momentalnie auto ściągnęło w dół, a będąc w niezłym biegu zaryło w ziemię nadzwyczaj mocno, właściwie po podłogę.


Niesamowity obraz. Czerwony dach prawie nie wystawał nad ścianę parowu. Taki niby czerwony, lakierowany mostek, brakowało tylko poręczy. bus musiał zdecydowanie mieć dużą prędkość żeby się tak zakopać. Natomiast wina bezapelacyjnie mogła być tylko po stronie kierowcy Opla, który złamał trochę paragrafów kodeksu drogowego. Miał szczęście, iż nikomu nic się nie stało.


Policja w zasadzie kończyła policyjną pracę, a my w tym czasie ocenialiśmy sytuację. bus na szczęście nie miał towaru, jednak ewidentnie wydostanie go bez wyraźnych uszkodzeń jawiło się nie prawdopodobne. Ostatecznie uznaliśmy, że użyjemy HDS. Mamy bardzo solidny dźwig z ramieniem o konkretnym zasięgu więc gdyby dobrze podczepić samochód wtedy prawdopodobnie nam się uda przenieść go bezpośrednio na lawetę bez cięższych spustoszeń. Już na początku lustrując zakopanego busa postawiliśmy nie podejmować naprawy na miejscu. Notabene przeświadczeni byliśmy, że auto nie będzie gotowe w żadnym wypadku do drogi.


Było technicznie trudno podczepić samochód zakopany po dach. Przeciągnięcie pasów pod autem forma najbardziej naturalny, czyli wzdłuż osi kół, z uwagi na spore ściany przekopu zdecydowanie było technicznie trudne. Zdecydowaliśmy się na przymiarkę przepuszczenia pasów równolegle do samochodu tuż zakołami. Przydrożny rów był przecież prosty zatem łatwo było wygodnie przymierzyć się ze świdrem. Ziemia była miękka, świder wchodził spokojnie łączyliśmy tylko przedłużki. Na ostatniej przedłużce przypięliśmy pasy i się sprawdziło. Wtedy zostaje tylko dobrze dobrana kratownica do precyzyjnego skonfigurowania pasów i HDS. Dźwig zweryfikował się znakomicie. Podnieśliśmy busa i za pierwszym razem został ustawiony na lawecie.        


Nasze zdziwienie było wielkie gdy okazało się, iż zaledwie jedna opona utraciła ciśnienie. Planowaliśmy wręcz naprawę na drodze, lecz policja nie potwierdziła zgody. Po takim zajściu bus musi przebyć badania techniczne. Polemika była bezcelowa. Przywieźliśmy busa pod określony przez klienta adres i pewnie nie mielibyśmy pojęcia co działo się z busem gdyby nie mechanik z zakładu, który go naprawiał.  


Przekręcił do nas jak potrzebował lawety z HDS. Relacja o sprawnym wyłuskaniu busa zakopanego w rowie powędrowała w świat. Ponoć nasz klient ulokował fotki na Facebooku. Nawet nie mógł się nas nachwalić. Zaś pan mechanik dopowiedział, że jakość naszej usługi miał okazję podziwiać bezpośrednio i wprost nie mógł dojść jak potrafiliśmy nie naruszyć ani podwozia ani kół. Toteż dzisiaj dzwoni do nas bowiem ma pewności naszego profesjonalizmu.


Łatwo to było zrobić byle jak, jednak jakość mamy wpisaną w menu oferty, dlatego podajemy ją w standardzie, następnie wraca do nas następnymi usługami dla uśmiechniętych klientów.

Aktualności z bloga

Ostatnie informacje z naszego bloga




  24 sierpień 2021r.



Już nie kupimy nowego auta z silnikiem Diesla czy benzynowym?


Po 2035 r. mieszkańcy Unii Europejskiej, a więc również mieszkańcy polskich miast i wsi np. Dąbrowy Górniczej, nie kupią już [...]



czytaj więcej

  20 sierpień 2021r.



Kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem?


Wielu polskich kierowców zadaje sobie pytanie o to, kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem. Krążą [...]



czytaj więcej

  16 sierpień 2021r.



Czym jest ubezpieczenie GAP


Z pewnością słyszałeś o obowiązkowym ubezpieczeniu OC i o dodatkowym ubezpieczeniu AC, ale czym jest ubezpieczenie GAP? [...]



czytaj więcej
Ta strona wykorzystuje pliki cookie!
Klikając przycisk akceptuję, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookie i innych podobnych technologii twojapomocdrogowa.com.pl oraz osób trzecich, używanych w celu zwiększenia komfortu korzystania z serwisu, analizy i pomiaru poziomu interakcji użytkownika z treściami twojapomocdrogowa.com.pl oraz wyświetlania trafniejszych reklam w serwisie twojapomocdrogowa.com.pl. Tu można znaleźć więcej informacji o dostępnych opcjach i plikach cookie. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć.