Tania laweta Wojkowice Kościelne 24/7


Auto pomoc drogowa +48 516 737 414, tania laweta, holowanie aut, drobne naprawy na drodze, transport samochodów oraz innych pojazdów, naprawy na drodze, dowóz paliwa, awaryjne uruchamiania samochodów, wymiana koła na drodze Wojkowice Kościelne i okolice Wojkowic Kościelnych.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Twoja Pomoc Drogowa com.pl

Najlepsza pomoc drogowa w okolicy, sprawdź to!



Jakość…


… a w naszym przypadku dosłownie – Jakość wykonanego zlecenia. To jest taki szczebel doskonałości, który potrafimy zagwarantować usługobiorcom. To najważniejszy składnik dobrej praktyki. Rodzaj pomocy drogowej jaką realizujemy na zapotrzebowanie kierowcy nie ma tu znaczenia. Czy potrzebny jest mobilny mechanik, czy też konieczny jest przewóz autalawetą na wskazane miejsce, czy może ostatecznie chodzi jedynie o wymianę opony na trasie – musimy budować zaufanie kontrahenta aby rozwijać firmę.


Na wzroście firmy ogromnie nam zależy, dlatego stawiamy na jakość usług duży nacisk. Całodobowo najwyższa jakość assistance, wsparcie któremu można ufać przez 24h.


nasze usługi

Gruszki na wierzbie czy może pewna usługa pomocy drogowej?


Rywalizacja jest ważna, ale jakość to oczywiście nie slogan reklamowy. Doskonałość jest chyba iluzoryczna. Nawet zwyczajne spóźnienie w stosunku do zapewnionego czasu dojazdu, które może ciągle się przytrafić w Wojkowicach Kościelnych o tak dużym natężeniu ruchu. Nasz sprzęt jest natomiast w 100% odpowiedni do usług, które świadczymy. Wyciągniemy busa z rowu nie patrząc na pogodę, choćby był nieunikniony HDS. Permanentnie sprawdzane lawety i autolawety z naszej floty gwarantują bezawaryjny transport aut osobowy i dostawczych. Z czystym sumieniem jesteśmy w stanie zagwarantować, że w naszych rękach busy, furgonetki, drobne maszyny budowlane czy wózki widłowe są absolutnie bezpieczne. Finalnie lawetowanie czy holowanie to nasze życie uzupełnione jakością.


Jakość sprzętu, doświadczenie mechaników i wydajna praca mobilnego serwisu podnoszą jakość naszych usług. W każdym przypadku zmierzamy do doskonałości oczywiście i, a zatem i w szczycie ruchu i późną nocą. Skutecznie, ale rzetelnie to reguła, która jest z nami w dowolnym miejscu Wojkowic Kościelnych czy to autostrada czy totalne uroczysko.



Sukces nie buduje się z przypadku.


Wyjątek? Nigdy! Jakość powinna być wsparta skutecznym gospodarowaniem sprzętem i kadrami, praktyką i profesjonalną wiedzą. Zazwyczaj funkcjonujemy pod presją w sytuacjach naprawy na trasie. Momentami gdzieś na pustkowiu presja jest subtelniejsza, ale nawet na drodze obłożnej ciągłym ruchem mechanik z doświadczeniem w mobilnym serwisie absolutnie się jej nie podda. holowanie z wykorzystaniem holownika, przerzut autolawetą wymaga wyuczonego, profesjonalnego kierowcy najlepiej z doświadczeniem. Jakość naszej oferty w ogromnym stopniu uzależniona jest od wiedzy i doświadczenia właściwej kadry.


Oni kreują naszą energię i będą to robić zawsze bowiem jakość nie powinna zadowolić się jednorazowym zyskiem Zmarnować dobrą ocenę jest nietrudno. Jej odzyskanie potrafi kosztować lata działalności więc musi się wciąż walczyć o jakość. Gwarantuję ją pewność wszystkich zawodowych działań. Zatem być może warto poczytać podziękowania pochowane w archiwach. Przeglądając wpis od usatysfakcjonowanego klienta przypominamy sobie, że potrafimy i nie musimy się obawiać zadania.


Banał. Kierowca złapał „kapcia”


Taka usterka faktycznie może być dla wielu kierowców banalna, lecz czy dla każdego? Statystki pomocy drogowej zdradzają, że prawie 10% to zawiadomienia powiązane z awarią kół, zaś w tej grupie wyjątkowo dużo przypisano do przebitych opon.


Nasz Mobilny serwis był w drodze powrotnej do Wojkowic Kościelnych po zrealizowanym zadaniu gdy dostrzegli trójkąt ostrzegawczy stojący na szosie. Trójkąt stał nieco za blisko pojazdu, ale to akurat nagminny błąd ponieważ prowadzący wykonują 30 kroków miast odmierzyć odpowiednie, minimalne 30 metrów. Mechanicy zwolnili z zapytaniem czy trzeba pomóc. Usłyszeli uprzejme Dziękuję! Nie ma takiej konieczności już do mnie jadą. Kompletnie nie mamy nawyku rzucać się z nie pożądaną pomocą w tej sytuacji ekipa taktownie odjechała. Jakie musiało być ich zaskoczenie kiedy dosłownie 5 minut później przekręcił do nich dyżurny z informacją o zgłoszonej usterce na tej marszrucie.


Zawrócili. Identyczne miejsce, taki sam samochód, tamten kierowca, jak się okazało o charakterystycznym imieniu Benedykt. Naszą pomoc drogową zawrócono nie bez pretekstu. Właśnie jechali z mobilnym serwisem wulkanizacji, a zgłoszenie tyczyło się „kapcia”. Ekipa najpierw poprawnie postawiła trójkąt i ubrała pana Benedykta w odblaskową kamizelkę. Powinien ją mieć na wyposażeniu, ale nie posiadał. Po ocenie usterki ujawniło się, iż na wyposażeniu samochodu jest koło zapasowe, lecz kierowca nie mógł sobie poradzić z odkręceniem koła, które uległo usterce. Auto wyposażone w opony całoroczne nie potrzebowało zmiany z letnich na zimowe dlatego nie musiało być odkręcane już kolejny sezon. Śruby się tak ewidentnie zacisnęły, iż bez adekwatnego narzędzia często są nie do ruszenia. Kierowca winien mieć na uwadze, że przy takich oponach istotne jest by dwa razy w roku odkręcić koło by skontrolować stan techniczny śrub.


Zasugerowaliśmy kierowcy naprawę opony na na drodze. Podróż na dojazdówce przynajmniej 200 km, które musiał jeszcze przejechać rzecz jasna nie byłaby odpowiedzialna. Obowiązkowo musi się zatrzymać w najbliższym warsztacie wulkanizacyjnym. Pan Benedykt nie mógł uwierzyć, iż serwis mobilny jest to wstanie zrobić od ręki na trasie. Oczy przecierał ze zdumienia jak w niemal półgodziny odjechał absolutnie sprawnym autem w drogę z fakturą, zapłaconą kartą, w ręku.


Do pana Benedykta mógł przyjechać kolega, mechanik którego jednak nie wydzwonił przez telefon. Rozmawiał z żoną. Przyjaciel oddzwonił, jednak gdy tylko zorientował się jaka to awaria to mu doradził żeby wezwał najbliższą pomoc drogową. Będzie na pewno prościej niż on miał by wyjeżdżać do niego blisko 100 km. Po całej przygodzie spotkali się, no i przyjaciel mechanik docenił naszą pracą bardzo wysoko. Wręcz był zdziwiony jakością renowacji opony przeprowadzonej w terenie. To sprowokowało kierowcę do kontaktu z podziękowaniem za szybkość, serdeczność, dokładność i oczywiście jakość z jaką funkcjonowała ekipa naszej pomocy drogowej.


Ta jakość w którymkolwiek zakresie usługi opłaca się chociażby dlatego, że pan Benedykt numer naszego telefonu zostawił w kontaktach.



Jak schować busa w kanale


To wcale nie jest przesada. Autentycznie w przydrożny rów wpadł dokładnie po dach towarowy bus. Wypadek wydarzył się w sąsiedztwie Wojkowic Kościelnych, w tej sytuacji policja wezwała najbliższą pomoc drogową, to znaczy nas. Mamy stałą umowę z policją na wypadki w tym rejonie dlatego na takie wezwania patrzmy priorytetowo.


Koordynator został jako tako powiadomiony o szczegółach wypadku na szosie dlatego mieliśmy ze sobą autolawetę z HDS, wszechstronny serwis mobilny z wulkanizacją, a na interwencję wyjechała kilkuosobowa obsada. Nie było jasne czy w pojeździe może być ładunek dlatego w zapasie czekał bus z paką ładunkową gotowy na sytuację potrzeby przewozu towaru.


Świetnie znaliśmy ten element trasy. Niewielka dolina na łatwym fragmencie powoduje, że nawet duże ciężarowe pojazdy mogą być zupełnie nie widoczne dla nadjeżdżających z naprzeciwka. Zdecydowanie są oznakowania oraz ciągłe linie, ale zamiejscowi kierowcy zauważają przed sobą pustą, spokojną jezdnię i nierzadko wyłączają myślenie.


Tak samo mogło być i tym razem. Poszkodowany bus akurat schował się w dolinie kiedy podróżujący z naprzeciwka kierowca Opla postanowił, mimo podwójnej ciągłej, wyprzedzić kolumnę, jadących prawidłowo, trzech samochodów. Gdy był praktycznie w połowie manewru, wspomnijmy intensywnego, z niecki wyłonił się bus. Szli wprost na siebie, nawiasem mówiąc bus też nie poruszał się wolno. Opel rozpoczął nagłe hamowanie. Kierowca busa nie dostrzegał jednak nadziei by oba auta wyhamowały, dlatego postanowił minąć Opla poboczem. To lokalny kierowca i na pewno kojarzył, że pobocze jest delikatne, a rów wyjątkowo głęboki nie miał niestety wyjścia. Naruszył ciągłą linie i spróbował uciekać poboczem. Jak się okazało niemal momentalnie auto zsunęło się do wykopu, a będąc w dużym biegu zaryło w glebę bardzo mocno, naprawdę po podłogę.


Niesamowity obraz. Czerwony dach ledwo wystawał ponad krawędź parowu. Przypominał czerwony, lakierowany mostek, brakowało jedynie balustrad. bus musiał zdecydowanie mieć dużą prędkość żeby się tak ewidentnie zakopać. Natomiast wina definitywnie należała do kierowcy Opla, który złamał parę przepisów kodeksu drogowego. Miał fart, iż skończyło się na strachu.


Policja już kończyła swoją pracę, a my jednocześnie analizowaliśmy okoliczność. bus nie przewoził ładunku, jednak i tak wygrzebanie go bez wyraźnych szkód wydawało się nie możliwe. Wreszcie doszliśmy do wniosku, że wykorzystamy HDS. Mamy wyjątkowo mocny dźwig z wysięgnikiem o odpowiednim rozmiarze więc gdyby dobrze podczepić busa wtedy prawdopodobnie nam się uda przenieść go bezpośrednio na lawetę bez cięższych uszkodzeń. Właściwie na starcie lustrując zakopanego busa zdecydowaliśmy nie przeprowadzać naprawy na miejscu zdarzenia. Notabene przeświadczeni byliśmy, że auto nie będzie przydatne w najmniejszym stopniu do drogi.


Było technicznie ciężko podczepić samochód zakopany po dach. Przepuszczenie pasów pod autem forma najbardziej naturalny, mianowicie wzdłuż osi kół, z racji na raczej duże nasypy kanału musiało być po prostu niemożliwe. Podjęliśmy próbę przepchnięcia pasów równolegle do pojazdu tuż za kołami. Przydrożny rów był przecież usytuowany wzdłuż prostej drogi i prosto było funkcjonalnie ustawić się ze świdrem. Ziemia była miękka, świder wchodził bezproblemowo dokładaliśmy jedynie przedłużki. Na docelowej przedłużce dopięliśmy pasy i poszło. Wtedy zostaje tylko dobrze dobrana ramka do dokładnego skonfigurowania pasów i HDS. Dźwig sprawdził się doskonale. Podnieśliśmy busa i przy jednej akcji został ustawiony na lawecie.          


Nasze zdziwienie zdecydowanie było wielkie gdy okazało się, że zaledwie pierwsza opona straciła ciśnienie. Planowaliśmy właściwie naprawę na miejscu, lecz policja nie potwierdziła zgody. Po takim zajściu samochód powinien przebyć badania techniczne. Rozmowa była nieuzasadniona. Przewieźliśmy samochód pod wybrany przez kierowcę adres i nie mielibyśmy pojęcia co działo się z busem żeby nie mechanik z zakładu, który go reperował.           


Zadzwonił do nas gdy potrzebował lawety z HDS. Opowieść o efektownym wyłuskaniu busa zakopanego w wykopie powędrowała w świat. Chyba kierowca załadował fotki na Facebooku. Dodatkowo dziękował i chwalił, zachwycał się nami i w ogóle… Zaś pan mechanik dodał, że jakość naszej usługi miał szansę podziwiać bezpośrednio i wprost nie mógł dojść jak potrafiliśmy nie zepsuć ani podwozia ani kół. Toteż dzisiaj telefonuje do nas bo posiada gwarancje naszego profesjonalizmu.


Można to było zrobić byle jak, jednakże jakość mamy wpisaną w menu oferty, więc podajemy ją w standardzie, a zwraca się nam to nowymi usługami dla uśmiechniętych klientów.

Aktualności z bloga

Ostatnie informacje z naszego bloga




  24 sierpień 2021r.



Już nie kupimy nowego auta z silnikiem Diesla czy benzynowym?


Po 2035 r. mieszkańcy Unii Europejskiej, a więc również mieszkańcy polskich miast i wsi np. Dąbrowy Górniczej, nie kupią już [...]



czytaj więcej

  20 sierpień 2021r.



Kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem?


Wielu polskich kierowców zadaje sobie pytanie o to, kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem. Krążą [...]



czytaj więcej

  16 sierpień 2021r.



Czym jest ubezpieczenie GAP


Z pewnością słyszałeś o obowiązkowym ubezpieczeniu OC i o dodatkowym ubezpieczeniu AC, ale czym jest ubezpieczenie GAP? [...]



czytaj więcej
Ta strona wykorzystuje pliki cookie!
Klikając przycisk akceptuję, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookie i innych podobnych technologii twojapomocdrogowa.com.pl oraz osób trzecich, używanych w celu zwiększenia komfortu korzystania z serwisu, analizy i pomiaru poziomu interakcji użytkownika z treściami twojapomocdrogowa.com.pl oraz wyświetlania trafniejszych reklam w serwisie twojapomocdrogowa.com.pl. Tu można znaleźć więcej informacji o dostępnych opcjach i plikach cookie. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć.