Laweta, pomoc drogowa ☎  516 737 414 Śląsk - Małopolska 24h

Lista pytań i odpowiedzi FAQ


Auto pomoc drogowa - Tania laweta ☎ 502 381 413 - Holowanie aut - Drobne naprawy na drodze. Działamy na terenie Dąbrowy Górniczej, Sosnowca oraz okolic. Świadczymy pomoc drogową również na autostradzie A1 i A4.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Najczęściej zadawane pytania



   Czy usługi pomocy drogowej podlegają reklamacji?

Prawo przewiduje możliwość reklamacji w przypadku każdej usługi w tym również usługi wykonanej prze pomoc drogową. Wierzymy,  że nasz klient nigdy nie będzie zmuszony do składani reklamacji, ale oczywiście zdajemy sobie sprawę. że nie jesteśmy nieomylni. Liczymy jednak na to, że w takim przypadku sami odkryjemy nasz błąd i naprawimy go zanim klient poczuje potrzebę podjęcia działań reklamacyjnych. Stoimy na stanowisku, że walka o jakość jaką codziennie podejmujemy objawi się też w naszym postępowaniu w sytuacji pojawienia się reklamacji. Zatem nie obawiajcie się państwo dzwonić w przypadku wykrycia naszych niedociągnięć.

   Dlaczego po pomoc mam się skierować właśnie do was?

Jakość, o którą walczymy na każdym kroku, a która buduje naszą markę od zawsze była i jest gwarantem skuteczności naszego działania. Nie twierdzimy, że mamy lepszych mechaników i kierowców niż inni. Nie uważamy, że nasi konkurenci są gorsi. Robimy swoje w najwyższej możliwej jakości i to zbudowało sukces naszej firmy. Dzięki jakości działań naszych administratorów stworzyliśmy niezwykle operatywną sieć punktów pomocy drogowej, która pozwala na szybką reakcję i doskonałą jakość usługi. Dla tej jakości warto zdecydować się na naszą pomoc drogową.

   Gdzie można znaleźć pełną ofertę waszych usług?

Pełna oferta naszych usług jest dostępna na tym portalu w menu usługi.  Znajdą tam państwo szczegółowe informację z zakresu  holowania i lawetowania pojazdów. Kilka zdań o zasadach działania i możliwościach naszej, nowoczesnej pomocy drogowej. Informacje o działalności mobilnych serwisów mechanicznych, elektrycznych i wulkanizacyjnych. Szeroką ofertę transportu pojazdów oraz możliwości wykorzystania bezpłatnych usług wynikających z ubezpieczeń, zarówno sprawcy zdarzenia jak i własnych kierowcy.

   Czy wasza oferta obejmuje opcje samochodu zastępczego?

Samochód zastępczy to domena stacjonarnych warsztatów naprawy samochodów. W przypadku pomocy drogowej pozostaje to zwykle w gestii ubezpieczyciela i jest zależne od wykupionego przez kierowcę pakietu ubezpieczeniowego. Oczywiście na życzenie klienta kontaktujemy go z naszymi kooperantami zajmującymi się wynajmem aut. Dzięki stałej współpracy z nasza pomocą drogową zaoferują oni państwu korzystniejszą cenę niż średnia rynkowa.

   Czy wasza pomoc drogowa transportuje wszystkie rodzaje pojazdów i towarów?

Postawiliśmy na specjalizację, dlatego w naszym przypadku nie ma możliwości transportu ciężkiego sprzętu. Posiadamy wszystko co niezbędne by wspomóc kierowców właścicieli samochodów osobowych i busów towarowych czy pasażerskich. Jesteśmy przygotowani do przewozu małych maszyn  budowlanych i rolniczych oraz motocykli i dysponujemy specjalistycznymi lawetami. Wykorzystujemy piętrowe lawety i autolawety do przewozu zestawów kilku pojazdów. Mamy możliwość transportu towarów z aut, które uległy awarii czy przewozu pasażerów osobowych busów unieruchomionych na drodze, ale nie holujemy Tirów, czy pojazdów wielkogabarytowych. Nie oznacza to jednak, że nie możemy pomóc w transporcie takiego sprzętu. Dzięki szerokiej współpracy, szczególnie stałym klientom, zorganizujemy wspólnie z naszymi partnerami, każdy rodzaj transportu.

   Czy mogę liczyć na odwiezienie pasażerów mojego auta wówczas gdy muszą dojechać w inne miejsce niż samochód?

To ty zdecydujesz jakiej pomocy udzielimy pasażerom. W sytuacji gdy unieruchomionym pojazdem podróżowało kilka osób mamy do dyspozycji kilka rozwiązań. Pierwszym, oczywistym jest przejazd lawetą do miejsca docelowego, jednak największa kabina autolawety oferuje tylko 6 miejsc, więc może zabrać pasażerów przeciętnego samochodu osobowego. Jednak gdy awarii uległ bus osobowy do odwiezienia podróżnych podstawiamy odpowiedni samochód. Odwieziemy pasażerów do wskazanego miejsca bez względu na odległość. W dyspozycji mamy również samochody osobowe z kierowcą gdyby pasażerowie  musieli odjechać w innym kierunku niż laweta z uszkodzonym autem.

   Czy mogę decydować o wyborze miejsca odholowanie mojego auta?

Nie narzucamy klientom ograniczeń w postaci docelowego miejsca transportu ich pojazdu. To klient wybiera miejsce oraz sposób w jaki jego samochód i on osobiście będzie wspierany przez naszą pomoc drogową. Szeroki wybór lawet i autolawet będących w naszym posiadaniu pozwala nam na komfortowy i bezpieczny przejazd nawet wielu tysięcy kilometrów, ale ty możesz zdecydować, że przewieziemy twoje auto tylko do najbliższego warsztatu nawet jeśli będzie to ledwie kilkaset metrów.

   Czy całodobowa obsługa dotyczy również klientów indywidualnych?

Oczywiście, że tak. Stali, firmowi klienci maja rzecz jasna  pierwszeństwo, ale dobrze zorganizowana sieć naszych punktów sprawia, że nie mamy problemów z obsługą klientów indywidualnych. Można do nas dzwonić każdego dnia i każdej nocy przez 24 godziny na dobę. Całodobowa obsługa oferowana przez naszą pomoc drogową już dawno stała się u nas standardem. Fortuna nie szczędzi nam niespodzianek i bardzo często sprawia nam kłopot w najmniej odpowiednim momencie. Nie możemy was zostawić na pastwę losu. Pomoc drogowa to nasz pasja i służba. Przez całą dobę, z tą samą jakością, dla każdego tak samo skutecznie. Ta dewiza się sprawdza.

   Gdzie można znaleźć cennik waszych usług?

Takiego cennika nie ma i niestety stworzenie go nie jest możliwe. Cena usługi jest za każdym razem ustalana indywidualnie bowiem tak wiele czynników ma wpływ na jej wysokość. Biorąc pod uwagę tylko najistotniejsze będzie to wystarczająco długa lista. Począwszy od rodzaju pomocy jakiej będziemy musieli udzielać, przez dobór sprzętu, czy to lawety czy serwisu, odległości jaką będziemy musieli pokonać do miejsca zdarzenia i ewentualnie miejsca dostarczenia uszkodzonego auta. Do tego mogą dojść koszty ewentualnych części, praca mechaników czy obsługi lawety. Bo może być potrzebny tylko jeden mechanik, ale zdarzyć się może, że konieczny będzie przyjazd zespołu dwóch czy trzech osób. Nie zawyżamy ceny naszych usług. Cenę usłyszysz zanim nasz zespół wyjedzie na interwencję. Jeśli wyda ci się zbyt duża możesz wówczas dopytać o szczegóły lub zrezygnować z naszej usługi bezkosztowo. Jeśli dojdziesz do takiego wniosku nieco później zadzwoń ponownie i odwołaj nasz przyjazd, obciążymy cię tylko kosztami poniesionymi do momentu odwołania przyjazdu. Jeśli zdążysz w między czasie skonsultować wycenę z inną firmą sam się przekonasz, że nasze usługi wycenione są rzetelnie. Ale przy swoich szacunkach bierz pod uwagę, że naszą dewizą jest jakość. Gwarantujemy ja już odbierając telefon, a jakość wszędzie jest w cenie.

   Czy szybki dojazd na miejsce zdarzenia jest dodatkowo płatny?

Nie! Szybki dojazd serwujemy naszym klientom w pakiecie pomocy drogowej. Oczywiście nie możemy gwarantować, że pojawimy się natychmiast, ale dzięki dobrze zorganizowanej sieci dojedzie do ciebie pomoc drogowa z punktu najbliżej umiejscowionego względem miejsca zdarzenia, tym bardziej, że zwykle co najmniej z dwóch punktów mamy podobną odległość. Jedynym ograniczeniem czasowym będzie aktualna sytuacja na drodze. Znamy nasz region, więc już przy składaniu zamówienia poinformujemy cię o prawdopodobnym czasie dojazdu.

   Na jakie pytania dyspozytora pomocy drogowej powinienem być przygotowany?

Nie obawiaj się tego, że nie znasz procedur jakie obowiązują dyspozytora pomocy drogowej. On poprowadzi cię pytanie po pytaniu i dokładnie ustali jakiej pomocy potrzebujesz. Na pewno będziesz umiał udzielić odpowiedzi na zadawane pytania, które nie będą wymagały od ciebie używania fachowej terminologii. Co najwyżej jedna sprawa może nastręczyć ci problemów, a mianowicie ustalenie lokalizacji twojego auta. Ale i tu dyspozytor może poprowadzić cię za rękę, byś mógł podać nam wskazania GPS czy odczyt z najbliższego słupka pikietażowego (tego czerwono-białego słupka ustawionego co 100 m, praktycznie na każdej drodze).

   Kiedy mogę wezwać pomoc drogową?

Absolutnie nie ma żadnych ograniczeń co do wzywania pomocy drogowej. Czekamy na twoje zgłoszenie nawet przy najbardziej błahych awariach. Oczywiście trzeba pamiętać, że jesteśmy służbą ratowniczą i nie będziemy tolerowali żartownisiów, a to dlatego, że w czasie takiej interwencji mogą mieć kłopoty inni użytkownicy drogi, którzy być może będą musieli dłużej czekać na pomoc. Jednak możesz nas wezwać nawet wtedy gdy uznasz, że nie jesteś w stanie prowadzić samochodu i bezpieczniej będzie go odholować.