Tania laweta Szopienice 24/7


Auto pomoc drogowa +48 516 737 414, tania laweta, holowanie aut, drobne naprawy na drodze, transport samochodów oraz innych pojazdów, naprawy na drodze, dowóz paliwa, awaryjne uruchamiania samochodów, wymiana koła na drodze Szopienice i okolice Szopienic.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Twoja Pomoc Drogowa com.pl

Najlepsza pomoc drogowa w okolicy, sprawdź to!



Jakość…


 … a w tym przykładzie dokładniej – Jakość zrealizowanego zlecenia. Musi być kluczowym procentem wzorca pracy, którą mamy przeprowadzić dla konsumenta. To taka cześć dobrej roboty, która posiada najsilniejszy wpływ na efekt finalny. Rodzaj pomocy drogowej jaką realizujemy na zlecenie kierowcy nie ma z tym nic wspólnego. Czy konieczny będzie mobilny mechanik, czy też wskazany jest przerzut pojazdu lawetą powiedzmy do zakładu, czy może ostatecznie chodzi jedynie o wymianę opony na szosie – trzeba starać się o zaufanie klienta by rozbudowywać firmę.


Na postępie firmy nadzwyczaj nam zależy, dlatego kładziemy na jakość prac spory nacisk. Przez całą dobę możecie być pewni od nas ubezpieczenia, wsparcia przez 24h absolutnie w najlepszej Jakości.  


nasze usługi

Przyrzekają gruszki na wierzbie?


Nie obiecujemy „gruszek na wierzbie”. Maestria jest prawdopodobnie nieosiągalna. Chociażby natężenie ruchu w obwodzie Szopienic, które wymyka się obliczeniom i potrafi sprawić odwleczenie czasu naszego dojazdu na miejsce zdarzenia. Potrafimy natomiast zapewnić, iż nasza flota pojazdów przeznaczonych do pomocy drogowej jest w 100% odpowiednia. Jeżeli jest wskazany HDS wykorzystamy go choćby przy wyciąganiu busa z rowu. Wiemy, że nasze, niezmiennie gotowe lawety i autolawety dowiozą bezawaryjnie samochody osobowe, a także dostawcze. Wózki widłowe, małe maszyny budowlane czy bardziej klasycznie busy i furgonetki transportujemy absolutnie pewnie. Jeśli, tak jak dla nas, holowanie i lawetowanie pozostaje częścią życia to swobodnie pojawia się przydanie im Jakości.


Jakość naszego sprzętu, mobilnych serwisów, umiejętności mechaników pozytywnie odkłada się na jakość naszych usług. W największym ruchu czy w godzinie zwidów, regularnie ten identyczny poziom dążący do doskonałości. autostrada czy pustkowie na obrzeżach Szopienic. Zawsze tak samo sprawnie i rzetelnie.



Wysoka jakość oferty naszej pomocy drogowej to rzecz jasna nie przypadek


Epizod? Nigdy! Jakość musi być poparta efektywnym rozporządzaniem sprzętem i kadrami, praktyką i fachową wiedzą. Zawsze możemy być pod obciążeniem w chwilach Naprawy na ulicy. Może się zdarzyć, że gdzieś w szczerym polu presja jest mniejsza, jednak choćby i na ulicy obłożnej ustawicznym ruchem mechanik z doświadczeniem w mobilnym serwisie absolutnie się jej nie podda. Wyszkolony, zawodowy kierowca z praktyką siada za kierownicę autolawety, prowadzi holownik w momencie holowania innego samochodu. Umiejętność i praktyka odpowiedniej załogi ma znaczenie dla Jakości naszej 24 godzinnej oferty.


Oni kreują naszą siłę i będą to robić zawsze bowiem jakość nie potrafi zadowolić się jednostkowym triumfem Nawet mając już pewną ocenę zdecydowanie szybko można ją zmarnować. Nabierajmy pewności naszych przedsięwzięć bo tego dokładnie od nas wyczekuje. Są chwile kiedy z tego powodu powinno się zerknąć w archiwa. Jasne, że w archiwach gromadzimy i życzliwe i złe opinie. Na szczęście dobrych jest o niebo więcej i studiowanie ich niewątpliwie wspiera i potwierdza, że rozumiemy co robić. Złe, jeżeli zdecydujemy się je przeglądać, szkolą nas jak nie popełniać błędów.



Sprawne opony to absolutnie podstawowa zasada


Poniekąd rozumieją to kierowcy, a niestety, aż w 25% epizodów, jakie zostały wywołane przez usterkę pojazdu, jako główną przesłankę uznaje się zniszczone opony.


Ekipa młodych przyjaciół jechała z Czech gdy w pobliżu Szopienic zatrzymała ich policja na rutynową kontrolę. Nic byśmy o tym zajściu nie wiedzieli, jednak zadzwonili do nas sami policjanci.


Rzeczywiście posiadamy umowę z policją na transport pojazdów powypadkowych, ale umowa po pierwsze nie jest na wyłączność, a po drugie nie posiadamy w drogówce żadnych znajomych dlatego przywołuje się nas nie systematycznie. Ostatni przypadek był jednak wyjątkowy. Samochód który zatrzymano posiadał całkowicie gołe opony i to pewne, że nie były to Slicki. Notabene takich też nie należy używać w samochodach poruszających się po publicznych drogach. Wezwano nas bo przeważnie mamy szeroki wybór opon dostępnych od ręki. Chociaż dyspozycja abyśmy dowieźli cztery sztuki wydawała się nieco zagadkowa.


Jednak nikt z nas nie zakpił. Auto rzeczywiście miało komplet kół z właściwie nie zauważalnym bieżnikiem na oponach. Szaleństwo! Jeszcze niczego takiego nie widzieliśmy. Wydaje się nie możliwe żeby jakiś kierowca odważył się jechać na takich kołach. Możliwe, że to była nie świadomość młodego mężczyzny, a możliwe że powszechna u nas nieostrożność. Ewidentnie słusznie kierowca musiał zapłacić mandat 500 zł, utracił kilka punktów i odebrano mu dowód rejestracyjny. Dodatkowo pragnąc jechać dalej nie miał wyboru i musiał nabyć cztery nowe opony względnie wsadzić auto na lawetę.


Byliśmy gotowi na oba rozwiązania. Konsultacja z właścicielem auta wiele wyjaśniła. Kluczowe jest to, że w Czechach okradli ich, bezczelnie odkręcając im cztery koła. Sprawcami przypuszczalnie nie byli Czesi. Tam w zasadzie nie zdarzają się kradzieże kół. Młodzi urlopowicze wczasowali w górach. W niewielkiej wsi udało im się od jakiegoś czeskiego górala kupić za grosze stare cztery koła. Zdawało im się, że dadzą radę by dotrzeć do domu. I przypuszczalnie by im się udało, jednak zdarzyła im się kontrola. Podobne opony w Polsce nie przejdą.


Konsultacja dała jak się okazuje kolejne zaskoczenie. Samochód miał opłacony dobry assistance z przewozem auta w zakresie do 1000 km i do tego z zagranicy. Nie trzeba było ryzykować zakupu zdartych, niepewnych opon. Czy nie lepiej było na miejscu, w Czechach załadować samochód na lawetę i bezpiecznie pojechać do Polski za darmo.


Nieświadomość zakresu usług jakie dostarczać potrafi pomoc drogowa, w szczególności gdy zintegruje się możliwości z ubezpieczeniem assistance, jest czasami porażająca. Kiedy dołączy do tego brak orientacji w znajomości ważnych zasad bezpieczeństwa, w tych okolicznościach chodzi oczywiście o dopuszczalną jakość opon, może to doprowadzić do drastycznego w efektach incydentu.


Ubezpieczenie tego auta posiadało ponadto zapłacone AC. Klient nie był zobligowany do ponoszenia żadnych, specjalnych wydatków tego nie sympatycznego zajścia którym musiała być kradzież kół. Zwrócono by mu nakład wiązany z nabyciem nowych kół i opon. Dostarczono bez nowych wydatków do domu. A dowodu rejestracyjnego nie musiało by się odbierać na policji.


Klient i jego przyjaciele to byli świetni, młodzi ludzie. Kierowca autolawety wspomina ich do dzisiaj bardzo gorąco. Ujmujący, kulturalni, a na miejscu podziękowali za szczegółowe wytłumaczenie im reguł ubezpieczeń i precyzyjnych przepisów kodeksu drogowego.


Ta niewiedza sporo ich kosztowała. Powinni im to prawdopodobnie wyjaśnić przedtem. Ktokolwiek na innym stanowisku, a nie najwcześniej ekipa z mobilnego serwisu, jednak to właśnie jest jakość naszej pomocy – wszechstronna.



Bus ukryty w rowie


To bynajmniej nie jest przesada. Rzeczywiście w przydrożny rów zakopał się wręcz po dach towarowy bus. Karambol miał miejsce praktycznie w sąsiedztwie Szopienic, więc policja wezwała miejscową pomoc drogową, czyli nas. Mamy regularną umowę z policją na wypadki w naszym obszarze zatem na takie zamówienia patrzmy nadrzędnie.


Dyżurny został jako tako powiadomiony o okolicznościach zdarzenia na trasie dlatego zabraliśmy autolawetę z HDS, wszechstronny serwis mobilny z wulkanizacją, a na zlecenie wyruszyła większa ekipa. Niestety nie było jasne czy w tym pojeździe może być ładunek dlatego w zapasie czekał samochód towarowy na wypadek potrzeby przewozu ładunku.


Dokładnie orientowaliśmy się co to za element drogi. Lekka nisza na prostym fragmencie sprawia, że nawet wysokie ciężarowe pojazdy mogą być całkowicie nie zauważalne dla dojeżdżających z naprzeciwka. Oczywiście są oznakowania, a także ciągłe linie, ale nietutejsi kierowcy zauważają przed sobą pustą, łatwą drogę i nierzadko wyłączają myślenie.


Tak samo było i tym razem. Nasz bus właśnie schował się w dolinie kiedy wyjeżdżający z naprzeciwka kierowca Opla postanowił, mimo dubeltowej ciągłej, wyprzedzić kolejkę, jadących regulaminowo, trzech pojazdów. Gdy znajdował się mniej więcej w połowie manewru, powiedzmy otwarcie intensywnego, z doliny wyłonił się bus. Szli wprost na siebie, a bus również nie poruszał się wolno. Opel zaczął gwałtowne hamowanie. Kierowca busa nie widział jednak możliwości żeby oba samochody zahamowały, dlatego postanowił minąć Opla poboczem. To miejscowy kierowca i na pewno kojarzył, że pobocze jest słabe, a rów nadzwyczaj głęboki nie było jednak wyjścia. Przekroczył ciągłą linie i począł uciekać poboczem. Niestety prawie momentalnie auto zsunęło się do rowu, a będąc w pełnym ciągu zaryło w ziemię nadzwyczaj dokładnie, naprawdę po podłogę.


Spektakularny widok. Czerwony dach prawie nie wystawał ponad krawędź rowu. Wyglądał jak czerwony, lakierowany mostek, brakowało tylko balustrad. bus musiał naprawdę szybko jechać żeby się tak zakopać. Jednak wina bezapelacyjnie należała do kierowcy Opla, który złamał trochę przepisów kodeksu drogowego. Miał fart, że nikt nie ucierpiał.


Policja właściwie zamykała swoją pracę, zaś my tymczasem ocenialiśmy sytuację. bus na szczęście nie transportował towaru, ale właściwie wygrzebanie go bez znacznych szkód zdawało się nie prawdopodobne. Ostatecznie uznaliśmy, że zastosujemy HDS. Mamy bardzo solidny dźwig z ramieniem o dużym rozmiarze więc gdyby dokładnie podczepić samochód to jest możliwe, że nam się powiedzie przeniesienie go prosto na lawetę bez większych uszkodzeń. Już na wstępie patrząc na zakopanego busa ustaliliśmy nie dokonywać naprawy na miejscu. Notabene przeświadczeni byliśmy, że auto nie będzie gotowe w żadnym wypadku do podróży.


Było wyjątkowo trudno podczepić busa, który jest zakopany po dach. Przeciągnięcie pasów pod autem stosując plan najbardziej naturalny, mianowicie wzdłuż osi kół, z racji na wysokie ściany rowu musiało być po prostu niemożliwe. Podjęliśmy próbę przesunięcia pasów wzdłuż samochodu zaraz za kołami. Przydrożny rów był tutaj usytuowany wzdłuż prostej drogi zatem prosto było wygodnie ustawić się ze świdrem. Ziemia musiała być podatna, świder wchodził bezproblemowo uzupełnialiśmy jedynie przedłużki. Na ostatniej przedłużce dopięliśmy pasy i poszło. Później zostaje wyłącznie adekwatna ramka do dokładnego skonfigurowania pasów i HDS. Dźwig sprawdził się nienagannie. Podnieśliśmy busa i za pierwszym razem został ustawiony na lawecie.  


Nasze zdziwienie zdecydowanie było wielkie kiedy okazało się, iż tylko pojedyncza opona utraciła ciśnienie. Planowaliśmy wręcz reperację na miejscu, ale policja nie wyraziła autoryzacji dla tej koncepcji. Po podobnym zajściu samochód powinien przejść badania techniczne. Dyskusja była bezcelowa. Odwieźliśmy auto pod wybrany przez kierowcę adres i oczywiście nie mielibyśmy pojęcia co dalej z busem gdyby nie mechanik z warsztatu, który go naprawiał.      


Zatelefonował do nas jak potrzebował lawety z HDS. Historia o efektownym wydobyciu busa zakopanego w przekopie poleciała w świat. Prawdopodobnie nasz klient załadował fotki na Facebooku. Dodatkowo dziękował i chwalił, zachwycał się nami i w ogóle… A pan mechanik dopowiedział, że jakość naszej roboty miał okazję docenić bezpośrednio i szczerze nie wierzył, że byliśmy w stanie nie zepsuć ani podwozia ani kół. Z tego powodu obecnie dzwoni do nas bo istnieją dowody naszego profesjonalizmu.


Łatwo to było zrobić byle jak, jednakże jakość mamy wpisaną w menu usług, dlatego podajemy ją w standardzie, potem wraca do nas następnymi usługami dla usatysfakcjonowanych klientów.      

Aktualności z bloga

Ostatnie informacje z naszego bloga




  24 sierpień 2021r.



Już nie kupimy nowego auta z silnikiem Diesla czy benzynowym?


Po 2035 r. mieszkańcy Unii Europejskiej, a więc również mieszkańcy polskich miast i wsi np. Dąbrowy Górniczej, nie kupią już [...]



czytaj więcej

  20 sierpień 2021r.



Kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem?


Wielu polskich kierowców zadaje sobie pytanie o to, kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem. Krążą [...]



czytaj więcej

  16 sierpień 2021r.



Czym jest ubezpieczenie GAP


Z pewnością słyszałeś o obowiązkowym ubezpieczeniu OC i o dodatkowym ubezpieczeniu AC, ale czym jest ubezpieczenie GAP? [...]



czytaj więcej
Ta strona wykorzystuje pliki cookie!
Klikając przycisk akceptuję, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookie i innych podobnych technologii twojapomocdrogowa.com.pl oraz osób trzecich, używanych w celu zwiększenia komfortu korzystania z serwisu, analizy i pomiaru poziomu interakcji użytkownika z treściami twojapomocdrogowa.com.pl oraz wyświetlania trafniejszych reklam w serwisie twojapomocdrogowa.com.pl. Tu można znaleźć więcej informacji o dostępnych opcjach i plikach cookie. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć.