Tania laweta Dobieszowice 24/7


Auto pomoc drogowa +48 516 737 414, tania laweta, holowanie aut, drobne naprawy na drodze, transport samochodów oraz innych pojazdów, naprawy na drodze, dowóz paliwa, awaryjne uruchamiania samochodów, wymiana koła na drodze Dobieszowice i okolice Dobieszowic.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Twoja Pomoc Drogowa com.pl

Najlepsza pomoc drogowa w okolicy, sprawdź to!



Jakość…


Dopisana usługom jest najcenniejszym owocem. Jest ważnym odsetkiem wzorca wykonania zlecenia, którą mamy skutecznie podjąć dla kierowcy. To taka cześć dobrej usługi, która posiada najistotniejszy wpływ na skutek ostateczny. Od tej normy nie zdarzają się odstępstwa bez względu na rodzaj udzielanej pomocy drogowej. Czy zmieniamy oponę na trasie, czy musimy świadczyć pracę mobilnego mechanika, czy choćby dostarczyć pojazd lawetą do zakładu – zawsze jakość skończonej usługi stanowi o zaufaniu klienta, i w ten sposób o postępie firmy.


Na dowolnym polu naszej aktywności wymagamy od siebie dobrej Jakości usługi, ponieważ akurat na postępie firmy bardzo nam zależy. Najwyższa jakość jest naszą wizytówką przez 24h. Całodobowe assistance, i wsparcie z klasą.


nasze usługi

Konkretna usługa czy też gruszki na wierzbie?


Konkurencja jest ważna, ale bez wątpienia jakość to rzecz jasna nie hasło reklamowe. Nikomu oczywiście nie zapewniamy bezdyskusyjnej maestrii. Choćby natężenie ruchu w regionie Dobieszowic, które wymyka się przewidywaniom i potrafi spowodować wydłużenie czasu naszego przyjazdu na miejsce. Jasnym powinien być fakt posiadania przez nas dobrze wyposażonej floty samochodów dedykowanych pomocy drogowej. Realia rzecz jasna nie stanowią dla nas przeszkody. HDS poradzi sobie w każdej sytuacji z wyciąganiem busa z wykopu. Zawsze kontrolowane lawety i autolawety z naszej floty zapewniają bezawaryjny przerzut aut osobowy i dostawczych. Furgonetka, bus, wózki widłowe, niewielkie maszyny budowlane w dobrych rękach będą całkowicie pewne. Finalnie lawetowanie lub holowanie to pomysł na życie wzmocnione jakością.


Co podnosi jakość naszych prac? Sprawność sprzętu, mobilnego serwisu i wiedza mechaników. Od początku płyniemy do doskonałości czy to w szczycie ruchu i późną nocą. Skutecznie, ale precyzyjnie to zasada, która towarzyszy nam w dowolnym miejscu Dobieszowic czy to autostrada czy głębokie uroczysko.



Nie ma tylko farta w Jakości udzielanych przez nas usług.


Jakość nie może być wynikiem przypadku musi być podsycana doświadczeniem, fachową wiedzą, sprawnym dysponowaniem sprzętem i kadrami. Reperacja na drodze gdzieś na pustkowiu to luksus, natomiast Mobilny serwis i mechanik z praktyką tak samo skutecznie zrealizuje ją pod naporem regularnego ruchu. holowanie z wykorzystaniem holownika, transport autolawetą wymusza udział przeszkolonego, profesjonalnego kierowcy oczywiście z praktyką. Codziennie kompetencje i doświadczenie kadry podnoszą jakość naszej 24 godzinnej oferty.


Ta siła to Ich osiągnięcie i będą ją budować zawsze bowiem jakość nie wytrzymuje stagnacji. Zmarnować dobrą opinię jest nietrudno. Jej odzyskanie może kosztować lata pracy dlatego musi się ciągle walczyć o jakość. Gdyż wymaga ona profesjonalnej gwarancji naszych przedsięwzięć. Możliwe, że od czasu do czasu powinno się poszperać w archiwach. Dało by się tam odnaleźć sporo pozytywnych wypowiedzi od szczęśliwych kierowców. Dowolna relacja odświeża w myślach historię o solidnie wykonanej pracy. Upewnia nas, że nie ma powodu byśmy obawiali się zadania.



Dobre opony to absolutnie podstawowa zasada


Podobno wiedzą to kierowcy, a niestety, aż w 25% epizodów, które zostały zawinione przez niesprawność pojazdu, jako podstawową przyczynę podaję się uszkodzone opony.


Ekipa młodych przyjaciół jechała z Czech kiedy w pobliżu Dobieszowic zatrzymała ich policja na zwykłą inspekcję. Nic byśmy o opisywanym zdarzeniu nie wiedzieli, lecz zamówili nas bezpośrednio policjanci.


Co prawda utrzymujemy umowę z policją na transport samochodów powypadkowych, lecz umowa po pierwsze nie jest na wyłączność, a po drugie nie posiadamy w policji jakichkolwiek przyjaciół więc przywołuje się nas nie regularnie. Ostatni przykład był jak się okazuje wyjątkowy. Pojazd który przyłapano wykorzystywał całkowicie łyse opony i na pewno rzecz jasna nie były to Slicki. Skądinąd takich także nie można używać w samochodach podejmujących jazdę po publicznych drogach. Poproszono nas ponieważ zazwyczaj posiadamy duży wybór opon dostępnych od ręki. Chociaż prośba żebyśmy przywieźli kompletny zestaw była nietypowa.


Okazało się, że to nie przejęzyczenie policjanta. Auto rzeczywiście miało komplet kół z prawie nie widocznym bieżnikiem na oponach. Szaleństwo! Nigdy czegoś takiego nie odnotowywaliśmy. Wydaje się nie prawdopodobne żeby jakikolwiek kierowca odważył się jechać na tak zniszczonych oponach. Może to była nie świadomość początkującego chłopaka, a może zwyczajna nonszalancja. Ewidentnie słusznie kierowca musiał przyjąć mandat 500 zł, utracił kilka punktów i odebrano mu dowód rejestracyjny. Ponadto pragnąc jechać dalej potrzebował nabyć cztery zgodne z przepisami opony lub załadować auto na lawetę.


Mogliśmy wykonać od ręki obydwa rozwiązania. Rozmowa z właścicielem auta sporo wyjaśniła. Po pierwsze w Czechach okradli ich, bezczelnie odkręcając im cztery koła. Sprawcami na pewno nie byli Czesi. Tam w zasadzie nie zdarzają się kradzieże kół. Młodzi turyści odpoczywali w górach. W niedużej wiosce udało im się od jakiegoś czeskiego górala zakupić za grosze stare cztery koła. Wydawało im się, że wystarczą by jakoś dojechać do domu. I może by im się udało, lecz mieli kontrolę, Takie opony w Polsce nie ujdą uwadze policjanta.


Rozmowa dała jak się okazuje drugie zdumienie. Samochód miał opłacony niezły assistance z transportem auta na poziomie 1000 km i nawet z zagranicy. Po co ryzykować kupno starych, niepewnych opon. Trzeba było na miejscu, w Czechach załadować samochód na lawetę i bezpiecznie być odwiezionym do Polski za free.


Ignorancja w zakresie oferty usług jakie świadczyć potrafi pomoc drogowa, tym bardziej kiedy połączy się siły z ubezpieczeniem assistance, potrafi być czasami porażająca. Jeśli dodamy do tego ignorancja w przyswojeniu podstawowych zasad bezpieczeństwa, w tej sprawie chodzi naturalnie o właściwą jakość opon, może to doprowadzić do drastycznego w skutkach incydentu.


Ubezpieczenie naszego auta posiadało ponadto zapłacone AC. Klient nie był zobligowany do ponoszenia jakichkolwiek, specjalnych kosztów tego nie przyjemnego doświadczenia jakim mogła być kradzież kół. Rozliczono by mu koszt nabycia nowiutkich kół i opon. Przewieziono bez nowych nakładów do domu. A dowodu rejestracyjnego nie trzeba by odzyskiwać na policji.


To byli świetni, młodzi ludzie. Kierowca autolawety wspomina ich, choć to było dawno, niezwykle dobrze. Serdeczni, ułożeni, a na koniec podziękowali za precyzyjne wyjaśnienie im reguł ubezpieczeń i precyzyjnych paragrafów kodeksu drogowego.


Ta ignorancja dużo kasy wyciągnęła im z kieszeni. Powinni im to raczej wytłumaczyć wcześniej. Ktokolwiek na innym stanowisku, a nie najwcześniej po fakcie ekipa z mobilnego serwisu, jednak taka jest jakość naszych usług – kompleksowa.



Jak schować busa w rowie


To wcale nie jest przesada. Rzeczywiście w przydrożny kanał zakopał się dokładnie po dach towarowy bus. Incydent wydarzył się niejako w pobliżu Dobieszowic, w tej sytuacji policja wezwała najbliższą pomoc drogową, a mianowicie nas. Utrzymujemy regularną umowę z policją na zdarzenia w tym rejonie dlatego na takie zamówienia odpowiadamy nadrzędnie.


Dyspozytor został mniej więcej zawiadomiony o sytuacji na trasie dlatego przygotowaliśmy autolawetę z HDS, kompletny serwis mobilny z wulkanizacją, a na interwencję wyjechała większa ekipa. Nie było oczywiste czy w tym pojeździe jest towar więc w zapasie był przygotowany samochód towarowy na wypadek konieczności przerzutu towaru.


Dobrze orientowaliśmy się co to za element drogi. Nieduża niecka na łatwym odcinku sprawia, że chociażby spore ciężarowe pojazdy mogą być zupełnie nie zauważalne dla nadjeżdżających z naprzeciwka. Oczywiście są oznakowania i ciągłe linie, lecz zamiejscowi kierowcy widzą przed sobą wolną, spokojną jezdnię i regularnie wstrzymują myślenie.


Tak samo mogło być i w tym przypadku. Ten bus akurat skrył się w dolinie kiedy podróżujący z naprzeciwka kierowca Opla zdecydował się, wbrew długiej ciągłej, wyprzedzić kolejkę, jadących regulaminowo, trzech pojazdów. Gdy znajdował się mniej więcej w połowie wyprzedzania, powiedzmy otwarcie szybkiego, z niszy wyjechał bus. Zmierzali wprost na siebie, nawiasem mówiąc bus też nie poruszał się powoli. Opel podjął gwałtowne hamowanie. Kierowca busa nie dostrzegał natomiast nadziei by oba auta zahamowały, w tej sytuacji uznał że trzeba minąć Opla poboczem. To rodzimy kierowca i na pewno wiedział, że pobocze bywa tutaj słabe, a przydrożny rów wyjątkowo głęboki nie miał jednak wyjścia. Przekroczył ciągłą linie i zaczął uciekać poboczem. Nieszczęśliwie prawie natychmiast auto zsunęło się do wykopu, a będąc w dużym ciągu zaryło w ziemię nadzwyczaj dokładnie, praktycznie po podłogę.


Spektakularny obraz. Czerwony dach ledwo wystawał ponad ścianę parowu. Taki niby czerwony, lakierowany mostek, nie było tylko tylko balustrad. bus musiał zdecydowanie mieć dużą prędkość aby się w ten sposób zakopać. Tymczasem wina definitywnie mogła być tylko po stronie kierowcy Opla, który złamał kilka paragrafów kodeksu drogowego. Miał szczęście, że nikt nie ucierpiał.


Policja już kończyła policyjną pracę, a my tymczasem analizowaliśmy okoliczność. bus na szczęście nie transportował towaru, jednak i tak wydobycie go bez znacznych strat zdawało się nie możliwe. Wreszcie doszliśmy do wniosku, że zastosujemy HDS. Mamy wyjątkowo potężny dźwig z ramieniem o dużym zasięgu więc gdyby dobrze podczepić busa wówczas prawdopodobnie nam się uda przenieść go bezpośrednio na lawetę bez większych zniszczeń. Właściwie na starcie na widok zakopanego busa postawiliśmy nie podejmować naprawy na miejscu. Notabene pewni byliśmy, iż bus nie będzie przydatny absolutnie do jazdy.


Było bardzo ciężko podczepić samochód zakopany po dach. Przepuszczenie pasów pod autem stosując plan dość oczywisty, czyli równolegle do osi kół, z racji na wysokie ściany przekopu musiało być niestety niemożliwe. Podjęliśmy próbę przepchnięcia pasów wzdłuż pojazdu zaraz za kołami. Przydrożny rów był tutaj prosty i można było funkcjonalnie przymierzyć się ze świdrem. Ziemia musiała być miękka, świder wchodził spokojnie dokładaliśmy jedynie przedłużki. Na ostatniej przedłużce zaczepiliśmy pasy i się sprawdziło. Potem pozostaje raptem adekwatna kratownica do dokładnego ustawienia pasów i HDS. Dźwig zweryfikował się doskonale. Wyciągnęliśmy busa i przy jednorazowym podejściu został postawiony na lawecie.         


Nasze zdumienie zdecydowanie było olbrzymie gdy okazało się, że zaledwie pierwsza opona zgubiła ciśnienie. Rozważaliśmy już reperację na drodze, jednakże policja nie wyraziła autoryzacji dla tej koncepcji. Po takim zajściu samochód musi ponownie mieć zrobione badania techniczne. Dyskusja była zbędna. Odwieźliśmy busa pod określony przez kierowcę adres i pewnie nigdy byśmy się nie dowiedzieli co dalej z busem gdyby nie mechanik z warsztatu, który go remontował.      


Zatelefonował do nas jak potrzebował lawety z HDS. Opowieść o inteligentnym wyłuskaniu busa zakopanego w kanale poleciała w świat. Ponoć kierowca umieścił fotki na Facebooku. I nie mógł się nas nachwalić. Zaś pan mechanik napomknął, że jakość naszej usługi miał szansę ocenić bezpośrednio i szczerze nie mógł dojść jak potrafiliśmy nie zepsuć ani podwozia ani kół. Toteż teraz zamówienie kieruje do nas bo ma gwarancje naszego profesjonalizmu.


Można to było zrobić byle jak, jednakże jakość mamy wprowadzoną w menu oferty, dlatego serwujemy ją w standardzie, następnie wraca do nas kolejnymi usługami dla uśmiechniętych klientów.

Aktualności z bloga

Ostatnie informacje z naszego bloga




  24 sierpień 2021r.



Już nie kupimy nowego auta z silnikiem Diesla czy benzynowym?


Po 2035 r. mieszkańcy Unii Europejskiej, a więc również mieszkańcy polskich miast i wsi np. Dąbrowy Górniczej, nie kupią już [...]



czytaj więcej

  20 sierpień 2021r.



Kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem?


Wielu polskich kierowców zadaje sobie pytanie o to, kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem. Krążą [...]



czytaj więcej

  16 sierpień 2021r.



Czym jest ubezpieczenie GAP


Z pewnością słyszałeś o obowiązkowym ubezpieczeniu OC i o dodatkowym ubezpieczeniu AC, ale czym jest ubezpieczenie GAP? [...]



czytaj więcej
Ta strona wykorzystuje pliki cookie!
Klikając przycisk akceptuję, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookie i innych podobnych technologii twojapomocdrogowa.com.pl oraz osób trzecich, używanych w celu zwiększenia komfortu korzystania z serwisu, analizy i pomiaru poziomu interakcji użytkownika z treściami twojapomocdrogowa.com.pl oraz wyświetlania trafniejszych reklam w serwisie twojapomocdrogowa.com.pl. Tu można znaleźć więcej informacji o dostępnych opcjach i plikach cookie. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć.