Tania laweta Siewierz 24/7


Auto pomoc drogowa +48 516 737 414, tania laweta, holowanie aut, drobne naprawy na drodze, transport samochodów oraz innych pojazdów, naprawy na drodze, dowóz paliwa, awaryjne uruchamiania samochodów, wymiana koła na drodze Siewierz i okolice Siewierza.

  ŚLĄSK - MAŁOPOLSKA - ZAGRANICA

Twoja Pomoc Drogowa com.pl

Najlepsza pomoc drogowa w okolicy, sprawdź to!



Jakość…


… a w naszym wypadku dosłownie – Jakość zrealizowanej pracy. Jest naturalnym składnikiem nakreślenia idealnego standardu wykonania zlecenia. W dobrej pracy to najważniejszy czynnik. Ta wartość obowiązuje zawsze, bez związku z charakterem oferowanej pomocy drogowej. Czy niezbędny jest mobilny mechanik, czy nieodzowny jest przejazd autalawetą do na wskazane miejsce, czy w końcu idzie jedynie o reperację koła na ulicy – Jakość zrealizowanej usługi w każdym przypadku ma wpływ na postęp firmy bo buduje zaufanie klienta.


Któż nie chce rozkręcać firmy? Dlatego i u nas jakość jest opoką naszych przedsięwzięć. Ubezpieczenie, wsparcie w najwyższej Jakości. Tego możecie od nas oczekiwać przez 24h, faktycznie przez całą dobę.


nasze usługi

Uczciwa usługa bądź gruszki na wierzbie?


Nikogo na szczęście nie chcemy nabierać. Maestria jest prawdopodobnie nieosiągalna. Chociażby natężenie ruchu w rejonie Siewierza, które nie poddaje się przewidywaniom i może sprawić wydłużenie momentu naszego dojazdu na miejsce zdarzenia. Wolno nam jednak zagwarantować, iż nasza flota pojazdów przypisywanych pomocy drogowej jest w 100% odpowiednia. Realia oczywiście nie stanowią dla nas przeszkody. HDS poradzi sobie w dowolnej sytuacji z wyciąganiem busa z rowu. Gwarantujemy, że nasze, niezmiennie funkcjonalne lawety i autolawety dowiozą bezpiecznie auta osobowe oraz dostawcze. Wózki widłowe, małe maszyny budowlane czy bardziej standardowo busy i furgonetki transportujemy całkowicie bezpiecznie. Gdy, tak ewidentnie jak u nas, holowanie i lawetowanie jest częścią życia to lekko pojawia się przydanie im Jakości.


Sprawność sprzętu, kwalifikacje mechaników i skuteczna praca mobilnego serwisu tworzą jakość naszych usług. Nie mamy złudzeń. Nie jesteśmy wyjątkowi, lecz idziemy do tego stanu bez oglądania się na porę i w szczycie i najciemniejszą nocą. Czy to na przedmieściach Siewierza czy na autostradzie zawsze akompaniuje nam inspirująca zasada – skutecznie, ale rzetelnie.



Nie ma przypadku w Jakości udzielanych przez nas usług.


Jakość nie będzie wynikiem przypadku musi być wspierana praktyką, profesjonalną wiedzą, skutecznym administrowaniem sprzętem i kadrami. Mechanik z doświadczeniem z mobilnym serwisem przeprowadzi zlecenie na trasie pod presją nieustającego ruchu tak samo sprawnie jak w głuchym lesie. Przewóz autolawetą, holowanie z wykorzystaniem holownika to operacje, jakie winien zrealizować zawodowy, wyszkolony kierowca, oczywiście z doświadczeniem. Jakość naszej oferty w znacznym zakresie uzależniona jest od umiejętności i doświadczenia właściwej kadry.


Oni budują naszą moc i będą to robić zawsze ponieważ jakość nie chcę zadowolić się jednostkowym zyskiem Zmarnować doskonałą ocenę jest zdecydowanie łatwo. Jej odzyskanie potrafi kosztować lata działalności dlatego trzeba ciągle zabiegać o jakość. Przekonanie co do potrzeby podejmowanych przez nas decyzji potrafi posiadać istotne znaczenie. Są okoliczności kiedy z tego powodu powinno się zerknąć w archiwa. Przeglądając liścik od zadowolonego klienta przypominamy sobie, że potrafimy i nie ma potrzeby się obawiać zlecenia.



Przebiłem koło, ale nie dysponuję zapasowym kołem…


…i tutaj niechybnie możliwa jest litania złorzeczeń. Ich siła zależy od gwałtowności posiadacza auta, jednak któż by się nie rozzłościł gdyby znalazł się w takiej sytuacji?         


Parę lat temu, zimą, dostajemy nagłe zapotrzebowanie nerwowo wykrzyczane przez klienta. Nasza dyspozytorka odfiltrowała esencję od przekleństw i niepotrzebnych bełkotów, a następnie dała nam zapotrzebowanie na autostradę jedynie do przebitego koła. Najistotniejsze co uchwyciła to, że gość przebił oponę, lecz nie ma zapasowego koła … Cóż częsta sytuacja. Zatrzymało go w zasadzie nie daleko, jakoś tak za najbliższym Siewierza wjazdem na autostradę.


Zima nie była zbyt ciężka, ani tym bardziej przesadnie śnieżna. Jedynie chyba odczuwalne minus jeden, ale prędko się robiło zmrok, za miastem zwykle wiał mroźny wiatr, od czasu do czasu jakiś śnieg z deszczem lub deszcz. Generalnie aura, że gorszej nie trzeba. Żal nam się zrobiło człowieka na autostradzie. Wyszedł chyba samochód,bowiem jest to niepewne pozostawać w środku mimo trójkąta oraz świateł awaryjnych, oraz przebywa na poboczu. Prawdopodobnie nie ma parasola. Ostro go tam przewieje.


Wzięliśmy lawetę i oczywiście Mobilny serwis z wulkanizacją, oraz dodatkową dojazdówkę, magazynier w ostatniej sekundzie załadował nam na pakę dwie właściwe zimowe opony, a dyspozytorka przekazała termos z mocną kawą. Na autostradzie nie wolno wykonywać napraw dlatego trzeba było awaryjny samochód przewieźć przynajmniej na pobliski parking. Hol nie wchodzi w grę na autostradzie, a już na pewno bez koła, i tu oczywiście laweta, zaś w tym wypadku autolaweta była potrzebna.


Na miejsce zdarzenia zajechaliśmy ekspresowo, jednak realny przejazd do zakładu, jak to nagminnie jest na autostradzie, trwałby znacznie dłużej. Skończyliśmy na najbliższym parkingu. Przemarznięty kierowca został usadowiony w ciepłej kabinie autolawety z kubkiem doskonałej, ciepłej kawy w rękach, a mechanik dopiero tutaj dokonał przeglądu koła.


Opona jak się okazało, nie była przebita. Ona normalnie pękła. Pękniecie umiejscowiło się z boku. Niewielkie. Bieżnik właściwie w stanie doskonałym. Powinno się rzec, że to nowa opona zimowa. Rzut oka na kod opony i kwestia się wyjaśniła. To była rzeczywiście wiekowa opona wykonana w 2007 roku.


Opony posiadają rękojmię maksymalnie na 5 lat, a po 7 tracą właściwości. W polskim ustawodawstwie założono, że po 3 latach od chwili produkcji nie należy sprzedawać opony jako gwarantowanej choćby okazjonalnie nie przekroczyła progu magazynu. Tamta omawiana opona leżakowała kilkanaście lat. Prezentowała się wyjątkowo korzystnie. Pewnie była przetrzymywana dosłownie w chłodnym, zaciemnionym miejscu. Ten kto ją sprzedał temu kierowcy mógł ją otrzymać powiedzmy do utylizacji czy nawet wyszperać na śmietniku i nie był zorientowany w fachowych niuansach względnie zwyczajnie oszukał nabywcę.


Klient miał szczęście, że zabraliśmy ze sobą zestaw nowiutkich, przepisowych opon. Wymiana dwóch przednich opon była nieuchronna. Tylne choć nie grzeszyły nowością to mieściły się nadal w dopuszczalnych granicach wieku i trąciły prawie nie wykorzystywanymi.


W związku z tym, iż wulkanizować rzecz jasna nie było czego, sama zmiana opon trwała rzeczywiście chwilę. Kierowca rozgrzany kawą mógł pomyślnie podróżować dalej. Zdawało mu się,że nie zdążył nawet połknąć tej kawy. Rozpływał się w zachwytach nad naszym profesjonalizmem, jakością kwalifikacji kadry oraz niewiarygodnym tempem prac. Było nam ekstra słuchać pochwał, wszakże pomimo to sugerowaliśmy by w najbliższym terminie wstąpił na przykład do dużego zakładu i sprawdził wyważenie kół. W mobilnym serwisie dysponujemy wystarczającym urządzeniem lecz nie będzie ono tak ewidentnie precyzyjne jak duża wyważarka.



Rów pełen busa


To bynajmniej nie jest żart. Autentycznie w przydrożny parów wpadł dosłownie po dach ciężarowy bus. Karambol miał miejsce niejako w sąsiedztwie Siewierza, dlatego policja zamówiła miejscową pomoc drogową, a mianowicie nas. Posiadamy stałą umowę z policją na wypadki w pobliskim terenie więc na takie wezwania odpowiadamy pierwszoplanowo.


Dyspozytor został cokolwiek poinformowany o szczegółach wypadku na drodze toteż mieliśmy ze sobą autolawetę z HDS, wszechstronny serwis mobilny z pełną wulkanizacją, a na wezwanie wyjechała kilkuosobowa załoga. Nie było jasne czy w pojeździe może być ładunek stąd w zapasie oczekiwał samochód z paką ładunkową gotowy na sytuację potrzeby przewozu ładunku.


Dokładnie orientowaliśmy się co to za odcinek drogi. Lekka niecka na łatwym odcinku sprawia, że choćby i duże ciężarowe pojazdy mogą być zupełnie nie zauważalne dla nadjeżdżających z naprzeciwka. Zdecydowanie są oznakowania oraz ciągłe linie, lecz przyjezdni kierowcy widzą przed sobą pustą, prostą jezdnię i regularnie wyłączają myślenie.


Podobnie było pewnie i w tym przypadku. Ten bus dokładnie ukrył się w niecce kiedy jadący z naprzeciwka kierowca Opla zdecydował się, mimo dubeltowej ciągłej, wyprzedzić kolejkę, jadących przepisowo, trzech samochodów. Kiedy był w połowie manewru, powiedzmy otwarcie intensywnego, z doliny wyłonił się bus. Szli na czołówkę, i dodajmy, że bus również nie poruszał się wolno. Opel zaczął nagłe hamowanie. Kierowca busa nie widział jednak szans żeby oba pojazdy wyhamowały, w tej sytuacji postanowił ominąć Opla poboczem. To miejscowy kierowca i na pewno pamiętał, że pobocze jest nie przyjemne, a kanał przy drodze nadzwyczaj głęboki nie miał niestety innego rozwiązania. Naruszył ciągłą linie i począł uciekać poboczem. Niestety niemal momentalnie auto ściągnęło w dół, a będąc w dużym ciągu zaryło w ziemię nadzwyczaj mocno, praktycznie po podłogę.


Unikalny widok. Czerwony dach ledwo wystawał nad granicę rowu. Wyglądał jak czerwony, lakierowany mostek, zabrakło tylko poręczy. bus musiał naprawdę szybko jechać żeby się tak zakopać. Natomiast wina bezapelacyjnie była po stronie kierowcy Opla, który złamał kilka przepisów kodeksu drogowego. Miał fart, iż nikt nie ucierpiał.


Policja w zasadzie zamykała policyjną pracę, natomiast my tymczasem ocenialiśmy okoliczność. bus nie przewoził ładunku, ale właściwie wygrzebanie go bez dużych strat jawiło się nie prawdopodobne. Ostatecznie uznaliśmy, że wykorzystamy HDS. Posiadamy nadzwyczaj potężny dźwig z ramieniem o konkretnym promieniu działania zatem jeśliby dobrze podczepić busa wówczas być może nam się uda przenieść go prosto na lawetę bez cięższych zniszczeń. Właściwie na starcie patrząc na zakopanego busa zdecydowaliśmy nie przeprowadzać naprawy na miejscu. Skądinąd przeświadczeni byliśmy, że bus nie będzie w stanie nadającym się absolutnie do drogi.


Było wyjątkowo kłopotliwe podczepić samochód zakopany po dach. Przeciągnięcie pasów pod autem w sposób dość typowy, mianowicie blisko osi kół, z racji na wysokie burty kanału było po prostu trudne. Podjęliśmy próbę przepchnięcia pasów równolegle do busa tuż za kołami. Rów był tutaj usytuowany wzdłuż prostej drogi więc można było wygodnie ustawić się ze świdrem. Ziemia była miękka, świder przenikał bezproblemowo łączyliśmy jedynie przedłużki. Na końcowej przedłużce zaczepiliśmy pasy i poszło. Wtedy jeszcze raptem dobrze dobrana rama do dopasowanego rozstawienia pasów i HDS. Dźwig zweryfikował się nienagannie. Wyciągnęliśmy busa i za pierwszym razem został ustawiony na lawecie.       


Nasze zdziwienie zdecydowanie było olbrzymie jak okazało się, że wyłącznie pierwsza opona straciła ciśnienie. Rozważaliśmy właściwie reperację na miejscu zdarzenia, ale policja nie potwierdziła akceptacji dla tego pomysłu Po takim wydarzeniu samochód powinien przejść badania techniczne. Dyskusja była nieuzasadniona. Przewieźliśmy samochód pod wskazany przez kierowcę adres i nie wiedzielibyśmy co dalej z busem gdyby nie mechanik z zakładu, który go reperował.    


Przekręcił do nas jak miał zlecenie dla lawety z HDS. Historia o sprawnym wyłuskaniu busa zakopanego w kanale powędrowała w świat. Chyba nasz klient ulokował zdjęcia na Facebooku. I dziękował i chwalił, zachwycał się nami i w ogóle… Zaś pan mechanik dopowiedział, że jakość naszej pracy miał możliwość docenić samodzielnie i dosłownie nie mógł dojść jak byliśmy w stanie nie uszkodzić ani podwozia ani kół. Dlatego obecnie dzwoni do nas bo istnieją dowody naszego profesjonalizmu.


Można to było zrobić byle jak, jednakże jakość mamy na stałe wprowadzoną w menu usług, dlatego serwujemy ją w standardzie, a zwraca się nam to nowymi usługami dla uśmiechniętych klientów.

Aktualności z bloga

Ostatnie informacje z naszego bloga




  24 sierpień 2021r.



Już nie kupimy nowego auta z silnikiem Diesla czy benzynowym?


Po 2035 r. mieszkańcy Unii Europejskiej, a więc również mieszkańcy polskich miast i wsi np. Dąbrowy Górniczej, nie kupią już [...]



czytaj więcej

  20 sierpień 2021r.



Kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem?


Wielu polskich kierowców zadaje sobie pytanie o to, kiedy po wypiciu alkoholu możliwe jest kierowanie pojazdem. Krążą [...]



czytaj więcej

  16 sierpień 2021r.



Czym jest ubezpieczenie GAP


Z pewnością słyszałeś o obowiązkowym ubezpieczeniu OC i o dodatkowym ubezpieczeniu AC, ale czym jest ubezpieczenie GAP? [...]



czytaj więcej
Ta strona wykorzystuje pliki cookie!
Klikając przycisk akceptuję, użytkownik wyraża zgodę na stosowanie plików cookie i innych podobnych technologii twojapomocdrogowa.com.pl oraz osób trzecich, używanych w celu zwiększenia komfortu korzystania z serwisu, analizy i pomiaru poziomu interakcji użytkownika z treściami twojapomocdrogowa.com.pl oraz wyświetlania trafniejszych reklam w serwisie twojapomocdrogowa.com.pl. Tu można znaleźć więcej informacji o dostępnych opcjach i plikach cookie. Wyrażoną zgodę można w dowolnym momencie cofnąć.